TwoThousendAndTwelvE.

Nu är det 2012!
Gårdagen var ett helvete på början och jag bröt ihop totalt!
Som om min maxgräns gått övergränsen och allt jag vart igenom bröt ut.
Grät för ingenting och ville inte vara med någon, detta varade dock i 3 timmar.
Sen gick jag ut till familjen och dom fick pussa mina sår.
Det är det bästa med familjen, dom älskar än vad man än gör!
Jag sa förlåt till mamma för jag hade vart dum & stöddig.
Sen bestod nyårsmenyn av Hummer, så sjukt gott, det var förrätten, sen var det renkött med kroketter och en god sås!
Utsökt, käkade mest kroketter, vilket är små runda potatis bollar.
Efterätten bestod av kladdkaka och vaniljglass, mådde dock illa och käkade det till frukost istället.
BRA START! ♥
Sen så mådde jag lite dåligt över en sak idag med..kussen vet vad ):
Orkar inte ta uppet!
Glömde dock min kamera & peas "Carpe Diem" halsband hemma hos gudisarna!
Hoppas inte hon blir skogstokig!
Ska ringa dom och försöka komma ur den här röran.
Men dagens schema är.
Fixa skalmans AKVARIUM.
Stor städa mitt rum - på riktigt.
Duscha.
Fixa håret och kolla om Elizan har rätt..
Ringa pappa och prata om massa saker.
Försöka leta efter en Enya skiva till mamma i födelsedags present.
Ringa Pea fråga om hon vill åka till S-tälja imorgon eller i veckan för att leta efter skivan.
Dö i min säng - LOL.
Gammal bild pga bildförlust..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså, jag kommer till pappa just på måndag kl. ett, men jag ska kolla.

2012-01-01 @ 21:41:44
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså, jag kommer till pappa just på måndag kl. ett, men jag ska prata med honom och så hör jag av mig så fort jag kan. du kanske kan komma på måndag kväll? skicka ditt nummer till min mobil! var det det numret du skickade gott nytt år från?

2012-01-01 @ 21:43:51
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: ElizzzOfc!<3

Tha picture sara.....Tha Picture XD

2012-01-01 @ 23:06:43
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Fanny

nice ^^

2012-01-02 @ 18:35:40
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0