Vilken färg har själen

Godkväll! ♥
Har vart smått upptagen idag, tränade allt jag hade idag!
Men jag dog inte, men när jag var som tröttast och svettigast, då satte jag mig bara i ännu en utmaning.
Kom ju hem och var utmattad men samtidigt pigg, så tog en dusch och myste i min säng.
Älskar verkligen min säng.
Perra & Bosse kom förbi så jag fick ju klä på mig min OnePiece då och gå ut.
Så vi drog till Konsum, men Bosse dissa hela skiten så jag blev flummig och vi köpte frukt,bröd och hårprodukter.
Blev lite hyper också, så när Åke kom hade jag flummat mig på Pea och sen tyckte hon att jag hade druckit.
Eller mer sagt undrade VAD jag hade druckit (Oskyldig) ♥
Nu ska jag fixa mitt KNÄPPA hår & plugga sen NATTI NATTI!!!
- N o P i c t u r e -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0