We'll pass them all around.

I'm gonna show you what I got.

Hejsan!
Skoldagen var som vanligt då, alla fick lite attacker på varandra idag..
Sen fick jag skjus efter skolan av Helena, Peas mamma.
Men satt på golvet i hennes postbil, ganska mysigt faktiskt!
Förutom att mitt ben domnade bort..
Sen smaskade vi i oss en pepparkaka och när jag kom hem tog jag en mugg oboy!
För det snöade som in i kolan!
Mamma mår bra idag och hon tvingade mig dansa smått med henne, sen krockade hon in i byrån!
Garvade som jag vet inte vad då.
Sen ska jag plugga till mina prov, slapp tyska förhöret idag eftersom att Malin var sjuk (?)
Men istället fick jag reda på av Åke att vi har NO prov, mer pluggande alltså.
Mitt minne har blivit som vanligt igen och jag kommer ihåg mer vad jag läser nu! ♥
Kan rätt mycket på SO:n, och jag gillar att fördjupa mig i texten och frågorna jag får, vilket stör dom andra..
Men först ska jag bara surfa och uppdatera mig om världen ;)
Pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

SV: ja men inte om mig :c

2012-01-12 @ 16:59:11
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0