What are words if we don't mean them.

There's always gonna be another mountain,I'll always wanna make it move.
Keep on moving, keep on fighting, keep on climbing,keep your faith.
Godkväll allihopa!
Jag drog ut med Bosse,Matti, Pea och Åke eftersom att jag lovat Matti att vi skulle hänga idag.
Vi drog hem till Matti för lite för fest och hon hade ju sprängt sina högtalare!
Så det lät för jävligt, men fortfarande skit kul!
Sen drog vi ut, vi skulle till gårn först men sen var vi bara ute och hade kul, först drog vi till Konsum.
Sen drog vi vidare till Torino där Matti och Pea käkade pizza.
Jag får ju inte käka pizza, Bosse och pea väntade som hungriga gamar på att dom skulle bli mätta!
Smakade lite ändå, tänker inte leva under regler och sånt, för då kan jag lika gärna DÖ nu.
Vad är livet om man inte kan göra eller ÄTA något?!
Aja,fota lite också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0