Where is my candyman

Godnatt alla bloggare & dess läsare.
Jag har bestämt mig nu.
Det är slut käkat av godis,bakelser & det förbaskande små ätandet.
Nu ska jag sluta med detta.
Inga fler undantag, förutom födelsedagar.
Annars, inga undantag.
Om jag vill nå min drömvikt (58) så måste jag sluta sluka i mig allt igen.
Vad är poängen med att gå ner i vikt genom att äta sig upp i den igen ?
Har käkat massor idag, mådde bara sämre av det.
Kände mig ensam när jag käkade,även om pappa var bredvid mig.
Men det inspererade mig, att maten kommer alltid finnas där, men jag kommer bara öka i vikt.
Så från & med imorgon startar jag ett hälsosamt liv. (På ett ungefär)
Pussinuss eran Sarreh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0